U dvorištu Osnovne škole „Dušan Radović“, kompanija Milk House okupila je predstavnike svih osnovnih škola u Nišu i svečano uručila košarkaške, odbojkaške i fudbalske lopte.
Kroz kampanju Naš grad, naša mlekara, ova poznata kompanija izdvajala je po dinar od svake prodate čaše Planinskog jogurta u periodu od maja do septembra i na taj način obezbedila i donirala ukupno 1200 lopti osnovim školama u Nišu. Broj lopti koji je podeljen svakoj osnovnoj školi, određen je srazmerno broju učenika.
Ova kampanja koja je realizovana u saradnji sa marketinškom agencijom ”Adver city“ imala je za cilj da zajedno sa građanima podrži najmlađe i promoviše bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću, a dodatna namera je bila da Milk House pokaže odgovornost i osećaj pripadnosti zajednici i time podstakne druge kompanije na slične akcije.
Kao podrška u kampanji, Lokalna fondacija Niš je sa velikim zadovoljstvom učestvovala u realizaciji ove inicijative. Fondacija podržava akcije koje doprinose gradu, naročito kada ih realizuju Nišlije i niške kompanije. Poseban značaj ove akcije je u tome što je zajednička akcija u kojoj su svoj doprinos dali građani. Svako ko je popio bar jednu čašu planinskog jogurta mlekare Milk House, može da kaže da je učestvovao u prikupljanju sredstava i pomogao da deca u niškim školama dobiju nove lopte. Jačanje osećaja zajedništva u Nišu jedan je od najvažnijih ciljeva ove akcije.
Podršku u realizaciji akcije pružila je Školska uprava Grada Niša. Organizatori upućuju zahvalnost i Osnovnoj školi ”Dušan Radović” na gostoprimstvu.
***
Lokalna fondacija Niš na različite načine pruža podršku zajednici, kroz javne konkurse, kampanje prikupljanja sredstava za podršku formalnim i neformalnim grupama građana. Više informacija o aktivnostima pronađite na sajtu LFN.